Servis ve firmě ABE.TEC, s.r.o.

Servis ve firmě ABE.TEC, s.r.o.
Datum: 12.09.2011
  | 
Kategorie: Odborné vysvětlivky
Tento výrobek má zajištěn autorizovaný servis přímo v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o.. Servis je objednáván písemně nebo telefonicky.

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis výrobků Hakko. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace.

Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku následujícím postupem:

1. DIAGNOSTIKA Prvním krokem servisu je  DIAGNOSTIKA skutečné závady
2. NABÍDKA Následuje NABÍDKA řešení zákazníkovi.
3. SCHVÁLENÍ SCHVÁLENÍ nabídky zákazníkem.
4. OPRAVA a KALIBRACE OPRAVA a případná KALIBRACE výrobku Hakko.
5. EXPEDICE Opravený výrobek HAKKO je zaslán s fakturou zákazníkovi.

Servisní činnost je prováděna v souladu ISO 9000 certifikátem společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Objednávka autorizovaného servisu

Řešení závady po záruční době mají tento průběh. Vadný výrobek s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti ABE.TEC, s.r.o.
Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je třeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.

Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.

Email: servis@abetec.cz.
Telefon:+420 466 670 035
Mobil: +420 733 533 932
ABE.TEC, s.r.o.,
č. p. 43,
530 02 Ostřešany

Kde je zajišťován záruční a pozáruční servis

Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

ve všech produktech